• 12.05.2020 23

    Рішенням уряду запроваджено виплату допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до першої і другої групи платників єдиного податку

    Управління соціального захисту населення

    Бориспільської районної державної адміністрації інформує:

     

    22 квітня Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми» щодо надання додаткових соціальних гарантій на період дії карантину та на один місяць після дати його відміни для фізичних осіб-підприємців, в сім’ях яких виховуються діти віком до 10 років.

    Рішенням уряду запроваджено виплату допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до першої і другої групи платників єдиного податку і сплачували єдиний соціальний внесок, з місяця звернення у період карантину і на один місяць після дати його відміни.

     

    Допомогу можна отримати, якщо:

     

    ФОП вибрав спрощену систему оподаткування;

    перебуває у першій та другій групі платників єдиного податку (не має найманих працівників);

    заплатив єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування за весь 2019 рік, або за всі місяці 2019 року після реєстрації фізичної особи – підприємця.

    Допомога надаватиметься на кожну дитину до 10 річного віку у розмірі прожиткового мінімуму:

    для дітей віком до 6 років – 1779грн.;

    для дітей віком від 6 до 10 років – 2218грн.

    Проте сім’ї, які отримують виплати за програмою «Муніципальна няня», не зможуть оформити ще цю допомогу.

     

    Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає органу соціального захисту населення заяву у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі:

     

    У паперовій формі заявник подає такі документи:

     

    копії свідоцтво про народження дітей віком до 10 років;

    довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

    копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

    копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

     

    В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

     

    фотокопії свідоцтво про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

    фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

    фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

    фотокопію рішення районної, районної у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

    На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

     

    Як оформити електронний підпис

     

      Електронний підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису.

      Електронний підпис – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.

      За допомогою електронного підпису можна підписувати документи, користуватись електронними послугами, реєструватись на державних порталах тощо.

      Документи, підписані за допомогою електронного підпису, мають таку саму юридичну силу як і звичайні.

      Якщо у вас немає електронного підпису – отримати його можна через Акредитовані центри сертифікації ключів, перелік яких можна знайти за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry.

     

    Громадянам, які обрали спосіб подання заяви про призначення допомоги в електронній формі, слід звертатися на стартову сторінку системи надання послуги з призначення допомоги – https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.

     

    У сільській місцевості прийняття заяв з необхідними документами для призначення допомоги на дітей і передачу їх відповідним органам соціального захисту населення здійснюють особи, уповноважені виконавчими комітетами сільських і селищних рад.

     

     

    Leave a Reply

    Be the First to Comment!

    Notify of
    avatar
    wpDiscuz