• 16.11.2020 535

    Важлива інформація!!!

    Важлива інформація

    щодо зміни назви

    оператора системи розподілу

    з ПрАТ “Київобленерго”

    на ПрАТ “ДТЕК Київські

    регіональні електромережі”

    та змін клієнтського сервісу

    ДТЕК Київські регіональні мережі.

     

    Рішенням річних Загальних зборів акціонерів ПрАТ “Київобленерго” від 25.08.2020р. назву оператора системи розподілу (ОСР) змінено на ПрАТ “ДТЕК Київські регіональні електромережі”. 03.09.2020р. проведено державну реєстрацію нової назви компанії.

             З 1 вересня 2020 року змінилася організаційна структура ОСР електроенергії та відбулася централізація функцій у районних підрозділах. Східний регіон – керівник Бриж Юрій Іванович. До нього відноситься Бориспільський РП.

             Інформуємо, що значних змін зазнав клієнтський сервіс ДТЕК Київські регіональні мережі.  В компанії побудували проактивне інформування споживачів про планові та аварійні відключення та запровадили онлайн сервіси. Вже зараз важливі питання стосовно подачі заяви на приєднання, виклику монтера щодо роботи електролічильника, передача показів лічильника, інформація про планові та аварійні відключення можна вирішити дистанційно, без дзвінка до кол-центру або відвідування центрів обслуговування клієнтів. Серед них:

    1. Інформацію про планові та аварійні відключення можна оперативно та швидко дізнатися на сайті компанії у розділі “Немає електроенергії?“.
    2. Передати показники лічильника – на головній сторінці сайту розділ “Передати показання лічильника“. Тут можна скористатися простою формою подачі – вказати РП, ввести особовий рахунок та обрати кількість зон. Також можна скористатися іншими дистанційними способами передачі показів. Детальна інформація про них знаходиться у розділі сайту “Як дистанційно передати покази лічильника?
    3. Замовити приєднання або збільшити потужність можна дистанційно через сайт компанії. Детальна інформація у розділі “Замовити приєднання“.
    4. Послугу для клієнтів “Планування точної дати візиту монтера” з питань роботи електролічильника доступна для 11 районів. А до кінця жовтня послуга стане доступна для мешканців всієї області. Скористатися послугою можна у розділі “Замовити послугу/Проблема з лічильником“.
    5. За допомогою мобільного додатку “Мережі онлайн” клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі зі свого смартфона зможуть дізнаватися про планові та аварійні відключення світла, замовляти обслуговування приладів обліку та передавати покази електролічильника. Додаток доступний у AppStore та Google Play Market.

          Для того, щоб почати користуватися новим сервісом, клієнту потрібно завантажити додаток та пройти реєстрацію. Звертаємо увагу – реєстрація в додатку проводиться по особовому рахунку оператора системи розділу ДТЕК Київські регіональні електромережі (2ххххххх). Після чого обрати один з необхідних розділів:

    1. Відключення. У цьому розділі вказується перелік аварійних та планових відключень електричної енергії. Так, клієнт зможе оперативно дізнатися про відсутність світла та орієнтовний час відновлення електропостачання. Тут можна вказати декілька адрес, за якими буде відслідковуватися інформація про відключення.
    2. Адреси. У цьому розділі клієнт зможе проінформувати компанію про відсутність електроенергії та замовити додаткові послуги – з обслуговування приладу обліку або приєднання. Важливо: програма робить пряму переадресацію з додатку на відповідну сторінку сайту компанії.
    3. Лічильники. Цей розділ передбачений для передачі показів приладів обліку. Якщо клієнт забув вчасно передати покази – йому прийде нагадування. Для підтвердження інформації про використану електроенергію обов’язково потрібно буде сфотографувати лічильник і надіслати фото разом із показниками. У додатку є можливість внести покази декількох лічильників – на випадки, коли ви сплачуєте за електроенергію за різними адресами.
    4. Інше. Даний розділ передбачає можливість повідомити компанію про дефекти або порушення (крадіжки). для цього потрібно вказати адресу, прикріпити фото з дефектом чи порушенням та надіслати інформацію. Обов’язково перевірте, що у вашому профілі була вказана електронна адреса – відповідь прийде на неї. Якщо електронна адреса не вказана – лист надійне поштою протягом 30днів.

     

     

    Leave a Reply

    Be the First to Comment!

    Notify of
    avatar
    wpDiscuz
  • ОСТАННІ НОВИНИ

  • ОСТАННІ КОМЕНТАРІ