• 2.06.2020 24

    Управління соціального захисту населення

    Бориспільської районної державної адміністрації інформує:

     

    БЕЗГОТІВКОВА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ

     

    Як дізнатись суму залишку коштів?

     

    Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАДно (на суму, меншу за розмір субсидії/пільги), то за поточний місяць буде сформовано залишок коштів. Він зберігатиметься та переноситиметься на наступний місяць – і так до завершення опалювального сезону.

    Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку та персональному кабінеті.

     

    Чи змінюється сума залишку протягом опалювального періоду?

     

    Сума залишку може змінюватись щомісяця як у більший, так і в менший бік залежно від споживання послуг. Наприклад, якщо в поточному місяці спожито менший обсяг послуг ніж у попередньому, то розмір залишку збільшиться, і навпаки.

     

    Як отримати кошти з залишку?

     

    Кожного місяця, коли клієнт споживає комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії/пільги, формується позитивний залишок. Невикористаний залишок за субсидією/пільгою зберігається в Ощадбанку для покриття спожитих комунальних послуг у наступному місяці.

    Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАДно протягом всього опалюваного сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде перераховано на його поточний рахунок в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою необхідно відкрити самостійно.

     

    Протягом якого часу можна зняти фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою?

     

    Фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде доступний для зняття після того, як субсидіант/пільговик отримає SMS у червні про надходження фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на свій поточний рахунок. Фінальний залишок коштів буде доступний для отримання субсидіантом/пільговиком до 20 грудня, після чого кошти буде повернуто до Міністерства соціальної політики України.

     

    Як перевірити наявність фінального залишку коштів на рахунку?

     

    Інформацію про надходження фінального залишку коштів за субсидією/пільгою буде надано в SMS у червні. Якщо субсидіант/пільговик не отримав SMS, необхідно звернутись у контакт-центр Ощадбанку (0 800 210 800) для отримання інформації.

     

    Ощадбанк не стягує комісію за зняття фінального залишку коштів за субсидією/пільгою з рахунку.

    Leave a Reply

    Be the First to Comment!

    Notify of
    avatar
    wpDiscuz
  • ОСТАННІ НОВИНИ

  • ОСТАННІ КОМЕНТАРІ